Marti
Nowicjusz
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dark Elf Village
|
Wysłany: Sob 3:19, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Certyfikaty: Co jak i gdzie?
by: Keralt, 10-12-2009 04:43 (#5)
Certyfikaty z subklas
Certyfikaty z subklas to są dodatkowe skille, które dostaje główna klasa - ich rodzaj zależy od naszej subklasy i jaki ma poziom.
Uwaga: Aby w ogóle się móc nauczyć certyfikatów trzeba mieć skończony quest More Than Meets the Eye!
Dostępne są na:
- 65 levelu i 70 levelu subklasy - możemy się wtedy nauczyć Emergent Ability (są to skille pasywne):
(Aby się nauczyć Emergent Ability wystarczy mieć byle jaką subklasę; ten skill można levelować do maksymalnie 6 levelu).
Emergent Ability - Attack - Zwiększa nasz p. atk. o ~22 pkt.
Emergent Ability - Defense - Zwiększa nasz p. def o ~10 pkt.
Emergent Ability - Empower - Zwiększa nasz m. atk.o ~11 pkt.
Emergent Ability - Magic defense - Zwiększa nasz m. def o ~15 pkt.
- 75 levelu subklasy - możemy wtedy się nauczyć Master Ability lub [profesja] Ability (np. Summoner Ability jeżeli mamy summonera na subklasie).
Na początek wymienie Master Ability (jako iż ich jest mniej; działają na takie samej co Emergent Ability - czyli jak skille pasywne).
(Aby się nauczyć Master Ability wystarczy mieć byle jaką subklasę; tego skilla można się nauczyć tylko raz).
Master Ability - Attack - Zwiększa nasz p. atk o ~60 pkt.
Master Ability - Empower - Zwiększa nasz m. atk. o ~29 pkt.
Master Ability - Casting - Zwiększa nasz casting speed o ~11 pkt.
Master Ability - Focus - Zwiększa nasz critical rate o ~30 pkt.
Master Ability - Defense - Zwiększa nasz p. def. o ~50 pkt.
Master Ability - Magic Defense - Zwiększa nasz m. def. o ~50 pkt.
Teraz zajmę się Class-specific Ability, czyli [profesja] Ability, niektóre to skille pasywne, inne się samoistnie uaktywniają na jakiś czas.
(Aby nauczyć się jakiegoś skilla trzeba mieć konkretną profesję, do każdej profesji przypisane 3 certyfikaty + transformacja, o której później).
Warrior (Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker)
Boost CP - Zwiększa nasze maksymalne CP o 738 pkt.
Resist Trait - Zwiększa nasz resist na anchor, root, sleep, stun, cancel
Haste - Szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy nasz atk. speed o 30%
Rogue (Silver Ranger, Phantom Ranger, Hawkeye, Plain Walker, Abyss Walker, Treasure Hunter, Arbelester)
Long Shot - Zwiększa zasięg strzelania z łuku i kuszy o 200 pkt. (range)
Evasion - Zwiększa nasz evasion o 4 pkt.
Critical Chance - Szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy critical rate o 30%
Knight (Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight)
Boost HP - Zwiększa nasze maksymalne hp o 6%
Resist Critical - Zmniejsza dmg od krytyków o 3%
Defense - Szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy m. def i p. def o 20%
Summoner (Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner)
Boost Hp/Mp - Zwiększa nasze maksymalne hp o 147 pkt. i mp o 74 pkt. (wg. statów Diego Vargasa, więc to musi być stała liczba)
Resist Attribute - Zwiększa nasz resist o 5 pkt. na Fire, Water, Wind i Earth
Spirit - szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy m. atk/p. atk o 7% i casting speed/atk speed o 8%
Wizard (Archmage, Spellsinger, Spellhowler, Necromancer)
Anti-magic - Zwiększa m. def. o 5%
Mana Gain - Zwiększa siłę skill Recharge (chyba na nas) o 20 pkt.
Mana Steal - Szansa (jakiś 1%), że wyśsiemy 10 pkt. Many (Z mana gainem 17)
Healer (Bishop, Elven Elder, Shilien Elder)
Prayer - Zwiększa moc naszego heala o 19 pkt
Divine Protection - Zwiększa nasz resist o 5 na Divine i Dark
Heal - Szansa (jakies 3%), że samoistnie się uleczymy o 183 pkt. hp
Enchanter (Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector)
Boost Mana - Zwiększa maksymalną mane o 148 pkt.
Mana Recovery - Zwiększa regenerację many o ~0,5 pkt. (na tick)
Barrier - Szansa (jakies 3%), że da nam nieśmiertelność na 5 sekund
- 80 levelu subklasy - możemy wtedy się nauczyć Divine Transformation
(Aby nauczyć się jakieś transformacji trzeba mieć konkretną profesję, do każdej profesji przypisana jest inna)
Warrior (Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker)
Transform: Divine Warrior
Rogue ( Silver Ranger, Phantom Ranger, Hawkeye, Plain Walker, Abyss Walker, Treasure
Hunter, Arbelester)
Transform: Divine Rogue
Summoner (Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner)
Transform: Divine Summoner
Knight (Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight)
Transform: Divine Knight
Wizard (Archmage, Spellsinger, Spellhowler, Necromancer)
Transform: Divine Wizard
Healer (Bishop, Elven Elder, Shilien Elder)
Transform: Divine Healer
Enchanter (Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector)
Transform: Divine Buffer
Nawet jeżeli usuniesz subklasę to nauczone certyfikaty nie znikną. Główna klasa może mieć maksymalnie 4 certyfikaty na każda subklasę jaką posiadamy, przy wszystkich subklasach daje nam to 12 certyfikatów.
Aby zdobyć certyfikat musisz iśc na subklasie do Grand Mastera (danej subklasy) i wybierasz Subclass skill certification.
Tak on wygląda.
Wejdź na główną klasę i zabierz go do Avant-Garde w Ivory Tower (Stoi na 2 piętrze).
Certyfikat Subklasy jest jak quest item nie może być upuszczony, zniszczony, wymieniony ani zostawiony w warehouse.
Uwaga! Nie można wziąć 2 certyfikatów z np. 65 levelu na jednej subklasie! Chodzi o to, że jak weźmiemy certyfikat, usuniemy subklasę to nie będziemy mogli wziąć nowego, póki dopiero nie zdobędziemy następnej subklasy lub nie skasujemy poprzedniego!
Aby usunąć certyfikaty trzeba iść do Avant-Garde w Ivory Tower, koszt tego zabiegu to 10kk adeny.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
to w skrócie najważniejsze z linka powyżej//zwróćcie zwłaszcza uwagę na podział MASTER ABILITY i EMERGENT ABILITY- można wziąść jedno lub drugie na daną subkę zawsze z 2 możliwości wybierasz tylko jedną opcję piszę o tym bo to naczęstszy błąd graczy[biorą master a potem się dziwią,żę już class specyfic nie mogą...]
Post został pochwalony 0 razy
|
|